انکار ناشیانه یک رسوایی بزرگ؛
نوشته شده توسط : فرحزاد

به گزارش جام نیوز، مدتی پیش وب‎سایت "ایرانیان مقیم کانادا"از تعرض جنسی دو فیلمبردار شبکه «من‎وتو» (manoto) به یکی از زنان شرکت‎کننده در سری جدید مسابقه "بفرمائید شام" در کانادا و تعقیب قضائی عاملان تجاوز در محاکم آن کشور خبر داد. (اینجا)

 

پس از این افشاگری، دست اندرکاران شبکه من و تو در واکنشی عجولانه و همراه با ناشی‎گری، گزارش فوق را از اساس تکذیب کردند.

وب‎سایت ایرانیان کانادا پس از انکار اصل ماجرا از سوی شبکه من‌وتو، نوشته است:

 

 

««چند وقت پیش خبری را مبنی بر شکایت یک ایرانی‎تبار از دو فیلمبردار شبکه من و تو منتشر کردیم. پرونده ای که در بین ایرانیان مقیم کانادا سروصدای بسیاری به‎پا کرد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا گفتگویی را با دو طرف شاکی و متهم این پرونده داشته باشیم؛ اما متأسفانه متهمان (فیلمبرداران برنامه بفرمایید شام) حاضر به گفتگو با ما نشدند.

 

در گفتگویی که شاکی این پرونده با ما داشت، ابعاد و زوایای این پرونده تا حدود زیادی مشخص شد. جریان به تیم فیلمبرداری تلویزیون مشهور "من و توکه چندماهی است برای تهیه و ضبط برنامه بفرمائید شام به تورنتو آمده‎اند مربوط می‎باشد.

 

طبق اطلاعات درج شده در این پرونده، دو نفر از عوامل فیلمبرداری شبکه من و تو به دلیل تعرض جنسی به یکی از شرکت‎کننده‎های مسابقه بفرمائید شام، محکوم و فعلا از کانادا ممنوع الخروج شده و بقیه کارکنان از جمله تیام (تهیه‎کننده بفرمائید شام) از این پرونده تبرئه شدند.

 

اکنون بعد از انتشار این خبر در سایت ایرانیان کانادا، شبکه من و تو سعی کرده با ایجاد تشویش و شانتاژ خبری، افکارعمومی را منحرف کرده و خود را تبرئه کند.

 

این شبکه در تاریخ 19 فوریه 2015 در برنامه ای به نام "جواب با سالومه" با دعوت از "تیام" (تهیه‎کننده بفرمائید شام) می‎خواست اینگونه وانمود کند که هیچ اتفاقی نیفتاده و تمامی ادعاهای سایت ایرانیان کانادا، دروغ می‎باشد!

 

شبکه من و تو در این برنامه ادعا کرد سایت ایرانیان کانادا جعلی است، زیرا دامنه .tk متعلق به کشور ترکیه است. این در حالی است که دامنه رسمی کشور ترکیه .tr است!

 

شبکه من‎وتو اگر واقعا می‎خواست به خیال خود دروغ سایت ایرانیان کانادا را ثابت کند، باید برای اثبات ادعایش دو فیلمبردار متجاوز را که ما گفته بودیم ممنوع الخروج شده‎اند در برنامه حاضر می‎کرد تا آنان خود شرح ماجرا دهند؛ نه اینکه تیام، شخص تبرئه شده این پرونده را دعوت کند و مدعی شود که تیام همجنس‎گراست و امکان تجاوز برای او وجود نداشته است.

 

این اقدام ناشیانه شبکه من‎وتو تأییدکننده پرونده می‎باشد چراکه اگر آن دو فیلمبردار ممنوع‎الخروج نبودند و شبکه من‎وتو می‎توانست آن دو را در برنامه حاضر کند، قطعا این کار را انجام می‌داد.

 

همانطور که در گذشته هم اعلام شد هدف از مصاحبه صورت گرفته فقط شفاف‎سازی است و حتی ما اصرار داشتیم با متهمان نیز مصاحبه کنیم، ولی خودشان حاضر به مصاحبه با ما نشدند.

اکنون که شبکه من‏‎وتو فضای عمومی را علیه خود می‎بیند با شانتاژ رسانه‎ای و زدوبند با یکی دیگر از رسانه‎های انحصارطلب که مدعی است متعلق به ایرانیان مقیم کانادا می‎باشد، با ادعای جعلی بودن این پرونده به دنبال تشویش اذهان عمومی است.
 

خوانندگان عزیز همانطور که وعده داده بودیم تحقیق‎ها در مورد این پرونده توسط دادگاه تورنتو هنوز ادامه دارد. اطلاعات بیشتر را در آینده از سایت ایرانیان مقیم کانادا بخوانید.»»




:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: